Eurovision!

Ikväll blir det schlager, det blir Eurovision Song Contest närmare bestämt. Jag har inte följt något nu inför Eurovision och är inte insatt alls. Jag tycker egentligen att det bara är Mello som är intressant. Speciellt nu när östisarna tagit över hela spektaklet.

Men jag hoppas ju givetvis att La Voix går raka vägen in i europernas hjärta. Det ska dock sägas att jag inte var mycket för den här operaschlagern första gången jag hörde den. Helt ärligt tyckte jag den var förkastlig. Much like Mackan Larsson på Bladet tyckte. Tror dock att detta kan vara det där udda men ändå fungerande bidrag som vi måste skicka för att ha chans till vinst. Det här blir succe eller också går det käpprätt åt... ja ni vet.

I övrigt tycker jag inte att Norge är så jävla bra. Faktiskt. Rybak har blivit hypad så det skriker om det.

Över och ut.

Ps. Stöd Free Krister! - vi måste få honom fri! Ds.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback