It's a crime, sjunger Oasis.

Okej.. Mitt tips gick väl inte hem för fem öre ens kan man väl säga. Men det ser ut att bli 2-0 iaf! Till Man U förvisso, vilket inte är så kul. Vad är det för loserlag jag håller på?? Först Örebros förlust igår och nu Arsenals högst förväntade förlust.

Jag har det inte lätt ska ni veta...

Men!

Jag har genom Kändis-Lina hittat en fantastisk låt med Oasis. "It's a crime". Den är oerhört lik "Let there be love" som kom långt senare. Låtarna ska icke förväxlas som samma.
 
Hur som helst. Lyssna!


Oasis - It's a crime

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tror det är dags för dig att få ett smakprov från årets hittills bästa platta; The Maccabees "Wall Of Arms". Här är singeln: http://www.youtube.com/watch?v=8fs1wkwAMQc



Enjoy!

2009-05-07 @ 18:17:24
Postat av: Fredrik

Niklas: oh taaaack :D

2009-05-09 @ 23:00:27
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback