Radioskugga!

Det blir mycket Twitter. Det är så enkelt. Och jag är ju lat av naturen, så kika gärna in där; www.twitter.com/fredrikstengarn

I alla fall. Har fastnat något oerhört för radio - igen. Och lyssnar i princip enbart på Mix Megapol. Lite trist musik ibland, men ack så fina program de har. Äntligen morgon är ju så bra alltså. Timell, Schulman och Alsing är förbannat roliga.


Sen har vi ju Pär "Free Krister" Lernström på eftermiddagen, även han en rolig kille.


När Mix Megapol tryter så duger P3. De överraskar faktiskt ibland.


Till saken. Jag måste ha mobilen på min vänstra sida här vid skrivbordet. Min högra sida ger bara brus!!! Det är någon form av radioskugga på min högra skrivbordsyta. Galet ju!

Och väldigt u-land.

Ikväll spelar ÖSK mot Malmö FF, borta förvisso.
Men jag tror på vinst. 2-0. Till närkingarna. Lätt!

Över och ut.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Fredrik

Bitte: nej tack. sluta spamma.

2009-05-21 @ 14:11:36
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback