Samuel Fröler sög sig (förmodligen) till reklamrollen

Åh som jag har saknat Boston Tea Party!!! Filip och Fredrik då de är som mest briljanta, faktiskt. Saknar dock Grattis Världen något oerhört. Det var utan tvekan en av mina favoritprogramserier med dem.
Jag är ju en sån som fullkomligt gränslöst älskar alla - för vissa - meningslösa diskusioner om allt och inget.

Exempelvis om Samuel Fröler är en sell out eller inte som gjorde den där "apoteks"-reklamerna. Jag hävdar ju givetvis att han ÄR en sell out i detta fallet. Förmodligen märkte han att hans stjärna höll på att dala, eller liknande. Paniken kickade in och vips så fann han sig själv suga av en medelåders reklamproducent för att få den där rollen. Eller vi kan i alla fall spekulera på att det var så.

Nå väl. Boston Tea Party, jag älskart!


De är förbannat retro-stiliga i BTP!


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback