Saturday Night.

Det har vart en angenäm lördag. Segstartad dock.
Men har plockat runt i lägenheten hela förmiddagen. Surfade och kollade "Myggan" där mitt på dagen. Kollade även på fotboll vid 16-tiden. Sen grillning hos syster. Vi såg även Robinson. Nu sitter jag och väntar på filmen "The Rock" på fyran. Typ. Och dricker öl.
---
Hammarby fick 1 pinne. De var värda 3.
---
Mariestads är en god öl. Stormare är iskall i reklamen.
---
Fy fan vad trött jag är på Alexander Rybak och hans jävla skitlåt! Den har inget som tilltalar mig. Överhypad snorunge. Som dessutom inte kan sjunga.
---
Free Krister!!!
---
Varför visar TV4 den braiga filmen "The Rock" sent av helvete? Dåligt!
---
Jag saknar New York ikväll. Ge mig en biljett och lite fickpengar så jag kan sätta mig på Elaines och ta mig ett järn.
---
Milow är mer än bara "Ayo Technology". Mycket mer.
---
Jarmo är utan tvekan den största överlevaren i Robinson. Och vilket fall sen han gjorde! Fy fan. Roligast; rubriken att han dödat en spädgris.
---
Örebro SK lyckas fan aldrig ta tag i bortaspelet. Kom igen nu! Och en annan sak jag blir förbannad på är att Tommy Söderberg inte plockar med Michael Almebäck till U21 EM. Dåligt.
---
Visst mår man bra ute nu? Allt är så grönt och fint. Extra skönt är det nu med de ljusa fina kvällarna. Doft av grillat och glada människor. Älskar sommaren!
---
Anna Lindh i Robinson imponerar också stort. Jävligt cool tjej. Dessutom sjukt söt.
---
Linda Isaksson kan fan inte så i någon annan pose än med händerna på höfterna, som om hon luftar armhålorna. Ser sjukt kul ut.
---
Jordnötsringar är gott. Punkt.
---
Jag älskar Twitter. Jag älskar Spotify.
---
Till sist; tack för att ni håller fast i bloggen. Trots att jag suger på att skriva i den. Men det kommer något bra ibland.. Lovar.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback