Söndagsparty goes Inside the actors studio med supercool James Lipton!

Jaha. I skrivande stund tar Ryssarna precis VM-guld. Grattis. Men Sverige ska ha kredd för en fantastisk insats. Jag är imponerad av våra kronor. Speciellt Kenny Jönsson. Brons är absolut fint! "Bengan" ska sitta kvar, utan tvekan.
Men, nog om hockeyn nu. Det är maj. Och vi vill ha sommar. Så enkelt är det!

Har för övrigt precis sett Söndagsparty med Filip och Fredrik. Det är ju suveränt bra. Det är bara första avsnittet som vart kass. Egentligen.
Men dag, Zach Braff, stort.
Mikael Persbrandt, stort.
James Lipton, superstort!
Petter, inte så stort.
Synd att Mikael är så "dålig" på engelska. Trodde han skulle vara bättre.
Men vi gillar dig ändå Micke. Givetvis.

I övrigt har jag och
Sara J bestämt oss för att göra en gemensam resa. Kul! Vi får se vart. Jag vill till New York, så klart. Jag är förälskad i den staden. Fullkomligt förälskad!

Imorgon ska jag;
Boka tågbiljett till Göteborg.
Ringa vår informationschef på jobbet.
Se Örebro krossa HammarbyBehrnabeu!
Ha den bästa dagen i hela mitt liv. Kan vi ju i alla fall hoppas.

Nu; diska. Har nordens hög med disk i hon. Fy fan!

Puss.


Briljant Söndagsparty!



Kommentarer
Postat av: JohannaN

vad konstigt allt ser ut på din blogg, den ser inte ut som vanligt. ser rörigt ut eller är det bara för mig ? :P

Postat av: Fredrik

Johanna: va? neee :P

2009-05-13 @ 21:54:43
URL: http://freddan888.blogg.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback