Vad ska jag skriva om?! Ge förslag!

En givande fredag på ett rent må-bra-plan. Vakna, inte stressa till jobbet, skönt på jobbet, hållit föredrag, fixat lite annnat, åkt hem och bara slappat, käkat pizza, lyssnat på musik och umgåtts med min systerdotter.

Och nu sitter jag med Spotify på hög volym. För tillfället är det den gamla räven "Godmorgon Columbus" med Pontus & Amerikanerna. Väldigt bra låt.

Slog dock precis om till Ugglas "Trubaduren". Även den magisk.

Har lite brist på inspiration. Vad vill ni att jag ska skriva om? Ni får föreslå PRECIS vad som helst. Jag lovar att krysta fram en text om det. Kom på något kul så får vi se vad det blir.

Guten nacht.

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback