Fettet invaderar!

Stackars överviktiga människor! Såg igår på en grej på tv3... där en kvinna "vblev" tjock bara för att ta reda på hur det var, hon sa att det var hemskt! Idag så visar Kanal5 Biggest Loser... en serie där ett gäng "knubbisar" hets bantas så deras phsyke knäcks när det går åt helvete. Jag har konstaterat att den svenska tränarens metioder bygger för mycket muskler... de bränner fett, men de bygger även upp massor med muskler, detta leder till att de inte gör som Norrmännen, alltså tappar mycket i vikt... de stannar och "losar" lite grann varje gång. Vi får se hur det går med hets bantningen, själv tycker jag att "Tjockholmen" hadde ett mer humant upplägg, dessutom var det underhållande.

Att vara överviktig kan inte vara lätt, man ser och känner att man har en hälsa som inte är på topp, men ändå så dras fettet ner i magen och ut runt omkring det hårt påfrestade skelletet... det blir sämre hälsa och mer tyngd! Själv så försker jag röra på mig, väldigt ofta.. nej jag är inte övervikyig... jag väger ca: 67 kg...  men allt man ser påverkar en, jag vill ju inte uttittad på Macedonkan... det vill väll ingen bli? Hoppas alla dessa människor finner det som fattas och lever som de själva vill, verkligen vill!

Sverige växer... i tyngd, vi blir allt mer som USA... så sluta slöa och ge er ut på en jogg eller två! NU!

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback