Prison Break x2!

Dubbelt upp med Prison Break idag. Och jag är helt galet förälskad i den serien. Det är få serier som klarar av de vändningarna som den här serien har. Och vilka vändningar sen! Snacka om att serien gör en 360 där ett par avsnitt in i säsong 3. Men det får ni som ser den på tv se för er själva. Kan dock intyga att den håller en enormt hög klass.

Och jag har
sagt det förut, men säger det igen; William Fichter är lysande i sin tolkning av den svårt beroende och slitna Agent Mahone! Även Robert Knepper so spelar T-Bag är lysande.

Åh, nu vill jag ha mer! Det är som en drog, det där Prison Break....


Kommentarer
Postat av: vanda

gpnger två.. men då har du laddat ner och sett två avsnitt på raaaaken .åh vad jag fick pb sug nu :P


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback